SPONSOR

Friday, March 26, 2010

Selamat datang ke LAMAN SEKS

Salam kepada pembaca sekelian..
secara amnya laman ini bukannya sebuah laman lucah tetapi laman ini dibina khusus kepada pasangan2 yang sudah mahupun bakal mendirikan rumah tangga..
Laman ini akan membincangkan topik2 terutamanya topik yg jarang dibincangkan secara terang2an (berkanaan dgn hal dalam kelambu) kerana mungkin sifat malu kita sendiri terhadap hubungan seks dengan pasangan kita...
tahukah anda bahawa kebanyakan kes cerai yang berlaku di Malaysia adalah di sebab kn masalah hubungan kelamin pasangan suami isteri? sy sendiri secara individu terasa terpanggil untuk melakukan sedikit usaha yang sedikit sebanyak dapt memberi sedikit perkongsian ilmu dengan pembaca2 agar mudah2 membuka mata anda semua bahawa pentingnya menjaga hubungan ini dan seterusnya membina keluarga yang bahagia tanpa ada pergaduhan dan ketidakpuashatian antara pasangan.

Jadi saya harap, dgn adanya laman ini kita boleh berbincang ttg bagaimana untuk menangani masalah2 rumah tangga dan berkongsi tips ttg hal2 rumah tangga terutamanya dlm hal2 yang berkaitan dgn hubungan suami isteri dan keluarga. semoga laman ini memberikan manfaat kepada anda semua.

No comments:

Post a Comment